Monday, December 29, 2008

Joget Lambak...

semalam kazen aku kawen....x jauh..dekat je ngan umah aku..it was fun..sbb dapat berkumpul dgn all sedare mare...mkn2..masak2..gelak2...best2..karaoke pun ader..tp aku x nyanyi walaupun aku ni kaki karok..utk karok depan org ramai is totally not me...tp kazen2 n pakcik2 aku ader la nyanyi..aku tukang bg sorakan jer..dengan bg daun kari(ganti bunge)..

supposely mlm semalam..(nite after wedding)..we will have joget lambak...demm...perkara yg dinanti2..walaupun aku bukannyer joget pon..tgk org joget jer..malu dowh nk joget depan org kampung..and suppose ader kugiran malam tuh...

TAPI.....

IT WAS CANCEL...

sbb..

POLIS KATA JANGAN....

sbb kemangkatan Tuanku Jaafar...

demm =(

aku mcm down giler...sbb taleh nk have fun...

so pukul 5 org2 sound system dah bla...

so aku pun lepak umah je la dgn family...

ape ape pun...the wedding is seronok with pelbagai kerenah dr family...

No comments: