Monday, February 16, 2009

AKU BENCI...!!!

benci..benci..benci.....

aku benci org yg mkn kawan..
x cukup ke duit skoler 500 tuk mkn...
sampai kawan sendiri pon nk mkn...
duit minyak g klas pon ko nk ungkit..
bukan aku suruh kau anta aku g klas pon..
ko naik keter..aku ikut je laa...
lagi2 bab boifren2 nih...
kawan nyer boifren pon ko nk amik..

aku benci org yg selfish..
x cukup ke ikan kat pasar tuh???
ko pun nk jual gak...
lagi2 bab ilmu...
ilmu tuh xleh bawak kubur la...
ilmu yg disampaikan jer yg bleh masuk kubur..

aku benci penipu...
kalau ko org baik..wat care baiklaaa...
kalau ko x baik..tayah la nk tunjuk depan org ramai yg ko ni baik..
tayah nk berselindung di sebalik "ustazah" ko tuh..
ko x sedar ke dgn berperangai mcm tuh..ko dah memburukkan imej sesuatu yg bukan jer baik..tp mulia...
mmg sume manusia x sempurna..sume melakukan kesalahan..
kalau seorang ustaz x solat...layak ke dier jd ustaz???
kalau ko nk jd ustaz..kene la jage adab dan perangai..

aku benci org yg memainkan perasaan org lain..
sini kate sayang..sane kate cinta..yg situ ajak kawen..
pilih satu je la weyh...
jgn bajet diri tuh hot sgt sume jantan nk kat ko...
kalau nk sayang..ikhlas la...
tayah pandang rupe atau harte...
lagi2 kalau kau 'kononnye' arif dalam agame...
kau x sedar ker ko dah hancurkan perasaan org lain..
nk kater nk..tanak kater tanak..jgn wat org mengharap..
aku BENCI org yg memberi harapan..but at the end...hampeh..
kiter manusia nih sume same jer..
kau pun penah kene main perasaan kan????

and aku paling BENCI org yg x mengaku kesalahan/kelemahan sendiri...
kalau gemok kate gemok laaa.
aku mengaku aku gemok..ilek jer...
ko da mainkan perasaan org..ko tanak ngaku..
ko kater terpakse laaa...
bodoh giler..
dan kalau perangai kau tuh menyakitkan hati org di sekeliling kau...
mengaku jer laaa...
n mintak maaf..
setel..
nih x...
nk kater diri tuh baik gak...
kau dah cite macam2 kat aku tanpa aku pinta...
bukan kat aku jer.ramai kot..
pas2 ko kater ko nih perahsia...perfuck weyh???

aku pon tader la bagus sgt...dan aku x cube nk jadi bagus pon..
im proud being myself..
aku hanye nk memperbaiki diri supaya sume org leh accept aku..
as a friend..

No comments: