Friday, May 7, 2010

Saya Budak Baru Belajar..Kalau Salah..Belasah jerrr...

Last nite aku g date ngan beloved cimah..kat maner??huahaha..abu dhabi okeyh..(kelass gitu)..ouh sile jgn bajet lebeyh2 ye otai..shopping??not really..jalan2 tgk2 dulu..sbb ade byk mgu ag kat sini..so besok2 da survey bru leh beli..

so di kesempatan ini aku pon membawa senjata kesayangan utk di cube kepoweran nyer..tp memandangkan ketidak poweran hamba dalam menembak make maafkan lah hamba sekirenye hasil2 nye tidak seberabe..gua noob lg kot..ilek2 lu..

so lets enjoy some photo...n jgn lupe komen supaya hambe dpt merperbaiki hasil tembakan~~ye abg BEN..terutamanya awak~~(if u still read my blog laa)



ini dia...raje bege kat abu dhabi~~



meet my fulltime model..cimah..model berbayar okeyh..mahal kot~~200drhm





one of the fast food kat abu dhabi..boleh tahanlaa~~



haaa...AWAS!!!pak arab melintas jalan...




Ben..sile ajar aku utk setting yg btol utk gamba nih..mgu depan mau dtg balik n amik gamba neh~~



topi pling ctk yg penah aku jumpe...raser cm nk bagi abg aku..tp cam sayang lak sbb sgt cantik~~

No comments: