Tuesday, July 13, 2010

Singapore Dilanggar Otai..









selamat petang kawan2..sebelum gua updet ini blog..gua nk g smayang jap..da tujuh stengah..kuchai pesan smayang jgn tgl..





/away g solat magrib....


**************************************************************************************


ok da smayang..kawan2 smayang jangan tinggal k..





ok sambung citer..aku da balik dr tanah tandus abu dhabi on 2nd july..huhu..hepi giler dpat jumpe org tersayang dan dirindui..cuti 10 ari x lekat kat umah aku..ader jer aku meghayau kan..sampai umah JUMAAT, SABTU petang aku da chow g melaka..jalan2..sampai AHAD..AHAD ptg kuar nngan aya n ekin tgk wayang..ISNIN g kl..lunch with fadzil..g opis think plus n then jalan2 ngan cimah n dayat kat OU..SELASE pg bwk mak ayah aku beli kasut kat OU..ptg g minum petang ngan kuchai..and RABU adalah hari yg ditunggu..SINGAPORE DILANGGAR OTAI~~huahahha





nih trip paling best..aku, ekin, aya n adik aya = atin..da plan nk g spore sebulan yg lalu..so lepas aya abes exam lam kul 11..lebih kitorang bertolak g JB..singgah jap ayer itam beli kopok2 utk saudara mara..nk beli buah tgn kat spore kan mahal~~haha..





around 3 oclock sampai kat JB..makan2..borak2..then shoot umah adik angkat aya...amir..utk letak kete..thanks to amir sbb simpan kete aku n anta kami masuk spore..sampai spore agak lewat berikutan kesesatan yer kawan2..huhu..sampai umah kazen farra..kitorg letak brg, amik kunci then tour around spore..again..kesesatan..ape punyer driver laa..naseb baek bawak bmw kan~~haha..kitorg g mustaffa..kedai yg ala2 mydin..tp brg sume original n murah sket sbb tade tax..nk beli elektronik berbaloi baloi la kat situ..then kami terserempak ngan amy search..tp kitorg leh wat bodow jer..hahaha..x heran walaupon 500D ader di tangan..aya siap leh cakap "abes tuh nk wat aper"..haha..lpas masuk kete bru la aku tepikir..pesal aku x amik gamba ngan amy search ek td??
then KHAMIS..plannye nk g Universal Studio..semlm nk book tiket tp sbb weekdays kan..so tayah pon tape kot..sampai je kat Sentosa..HAMPA..SOLD OUT..frust gilerr..tgk dr luar jer..and amik gamba puas2 kat luar n jalan2 amik gamba kat sentosa..n beli tiket USS untuk Jumaat!! pas2 g shopping kat bugis street..agak murah ye shopping disitu..setelah di hasut oleh syaitonnirrajim atin..aku beli 2 elai short utk dipakai keesokan harinyer..xpe..nnti atin jawab lam kubo sbb die hasut aku..

da sampai spore x sempurnalah kalau x amik gamba ngan singe mermaid dier tuh kan..so kitorg pon g la menapak agak jauh utk amik gamba kat sane..then g shopping kat orchard..hajat di hati nk stay lame..tp sbb kaki da penat..so balik umah je la mandi n kuar makan..abg joe banjer..best gak borak ngan abg joe..haha..
tibe lah hari yg ditunggu....JUMAAT..USS(universal studio spore)...seronok nk mampos g sane..tgk penguin menari2 chomel..amik gamba ngan binatang2 madagascar..shrek..puss..chalie chaplin..byk ag laa...tempat tuh mmg cantik la nk amik gamba banyak kan...roller coaster pon best..yg paling best aku rase tgk shrek 4d la kan..lg2 bile ader spider kat kaki ko ..shrek bersin depan ko..huhu..mmg torr baek..lg satu best kat jurassic park laa....siap trex nk ngap kepale ko...tokojut den..
kat waterworld pon best gak sbb dpt tgk live action tembak2..real n cool giler kot~~
ok la..da malas nk story..(da panjang pon) tgk gamba je la..org kat opis sume da balik..aku nk balik gak laa.. USS

drebar ngan BMW + 2 gadis litar mumbai mari~~

ayer itam

ayer itam lg~~
kami ROCK!!


awan sedap~

song of the sea

lompat2

p/s: byk sgt la gamba nk upload..nnti esok2 aku upload lg..da penat laaaa..da kul 9pm..nk balik

No comments: