Wednesday, June 30, 2010

Hadiah..


haloo..para penonton..ibuk2 bapak2..lame da aku x updet n membebel kat belog ni..last week sebok banget gue..hoho...byk exam la last week..alhamdulillah..tgl satu jer lg esok..final presentation..then aku boleh balik ke negara Malaysia ku tercinte!!


ok..aku nk ckp sikit pasal adiah..slalunye kalau hari jadi..mesti kiter dapat byk adiah kan..tp da makin besa ni aku da makin kurang dapat adiah..hmm..no komen..sbb aku bukan jenis meminta..so mmg aku x mintak la kan..org bg aku amik..tp aku penah la mintak kat beberape org yg aku sayang..huhu..sbb aku sayang dier so aku nk die bg aku samting so that aku leh igt dier..aci x??


mcm yg aku penah kate kat facebuk "the greatest gift come from heart not shop"..yg penting ikhlas kan..x kesah la murah ke mahal ker..


penah x korang bg adiah kat sambadi dgn harapan dier balas balik adiah ko...mmg la kiter kene iklas nk bg adiah n x mengharapkan balasan..tp mcm aku ckp td laa..spesel kes sket kalau kat org2 yg kiter sayang..meh aku bg example siket..kalau aku bg adiah kat Mr A..sbb aku sayang dier n aku berharap sgt dier akan bg aku adiah balik one day..sbb nnti bleh la aku wat kenangan..n layan perasaan sendiri walaupon Mr A bukan nye sayang aku pon..kan...huahaha


aku slalu harap aku dapat adiah dr mak ayah aku..aku x igt biler last mak ayah aku bg aku adiah..walaupon derang mmg slalu bg aku blanje dulu2..tp x same wooo feeling dier ngan dapat adiah..sbb bile kiter bukak adiah tuh..kiter rase heppi n sgt dihargai..walaupon adiah tuh kecik jer kan..(kete iswara bukan adiah ok sbb skang aku baya bulan2)..even sampai skang pon aku berharap mak ayah aku bg adiah..laptop ker..jam tgn ker..iphone ke kan..huhu


kadang2 kan kiter slalu bg adiah kat org tuh..pas2 org tuh sekali pon x penah reply adiah kiter kan..bak kate pepatah "pecah kace pecah gelas..da bace balas"..sedih kot~~rase mcm x dihargai dan x disayangi..kadang2 jeles gak bile tgk org lain ader byk adiah on hari jadi..n aku tader satu pon..


and to kawan2 aku..kalau x pat souvenir dr aku jgn la putus kawan lak yer..aku bg cam sape jumpe aku dulu dier dapat..bukan aku kedekot okeyh..jangan salah sangke..tp kawan2 aku punye la MEGA BANYAK..meh aku list kan sket2 sumber membe2 aku :


  1. membe skola rendah

  2. membe kgv yg kepochi

  3. soya team

  4. floles ku sayang..ader 6 jer..hehe..

  5. rcsu

  6. scouts teams..

  7. osmet2..aku da la slalu indah umah..so byk osmet..

  8. dak2 mozec

  9. dak2 utp

  10. org2 kat think pelas

  11. staff2 kat utp..

  12. cikgu2 skola..

  13. jiran tetangga

  14. makcik pakcik sedare mare sepupu sepapat

  15. opis mate

tuh aku rase x complete lg tuh..mmg ramai kot..sbb aku kan peramah..senang nk kawan ngan aku ni..kenyit2 mate sket jd la kawan kan..haha..so sbbkan jumlah kawan yg ramai..so mintak maapla kalau aku x bg souvenir ye~~tpi aku sayang korang sume~~


p/s: pe kate ramai2 bg aku adiah nnti??haha


nota kaki: seee..aku x perlu ader follower beratus2 yg aku x kenal..tp cukup la aku ader kawan2 aku yg MEGA ini untuk menghiburkan hati aku...

ni member2 dr trening centre

No comments: