Monday, August 16, 2010

Chomelnyer Budak tuh...

ngehehe..xyah cakap banyak..arini aku nk kasi korang tgk gamba budak kecik yg paling chomel di muke bumi ini..

aku n abang aku..kat mane tah..

upss..selekeh gitu

mase kecik2 aku pakai la gaun..da besar x suke!!


see..kecik2 ayah aku da ajar main flash..

ko nk bawak adik g jogging ke long??mesti ko kalah sbb adikkan hebat..hehe


kat taman boye kot nih..

along..ko nk tekencing ke??

bukak adiah bday..mase kecik rambut aku lurus ok!!


sukan kat skolah ayah..yg lain2 tuh sugar daddy mase kecik..sume cgu tuh sayang aku okeyh mase ni sbb aku kan chomel..hehe..

mcm twin??innocent nye muke aku..

see..kecik2 aku sgt kurus n suke pakai suar pendek



ni paling aku suke..paling chomel la kau otai..


i loike!!

amik kau..kecik2 muke da otai..

No comments: