Monday, August 16, 2010

SPONGEBOB berkate..

aku belek2 status facebook member2 aku kat homepage and i saw status saa: never deny what you feel. just like SPONGEBOB said: "how will you know if someone loves you if you don't tell them that you love them too?"

sepanjang aku hidup..baru 2 kali aku confess dekat org yg aku suke..sekali mase kat KGV, sekali kat UTP..so kepada anda2 yg mendapat luahan kasik sayang aku sile la bersyukur ok..bukan senang nk dapat tuh..



dari aku kecik..skolah rendah..zaman cinta beruk..kalau aku suke sambadi..aku simpan lam ati...hoho..n dalam diam berkawan rapat ngan mamat tuh..manje2 sket..caring2 sket..dgn harapan mamat tuh suke kat aku..padahal dah sah2 la tade sape nk suke kat kau otai..mane taknyer..ganas nak mampos..main bola laaaa...sepak takraw laaa..terajang budak laa..haha..kompem la lelaki x pandang kau otai..main bola ngan sape?? aku igt lagi mase skolah rendah main bola botol kat koridor lepas skolah..slalunye ngan fareez,yaser ngan acap laaa..tuh la 3 geng baek aku mase skola rendah..ader lg yg laen yg baek2 ngan aku yg aku igt..zahiruddin..hafizuddin..aku igt lagi mase tuh ader budak pompuan baru masuk..cun la dari aku kot..boleh plak budak2 laki ni berangan nk mandi ngan pompuan tuh n bleh citer kat aku plak tuh pasal angan2 derang tuh..siap gilir2 tuh..haha..mase tuh lg aku da mmg open minded n sempoi...so layan~~



pas2 mase skola rendah ni jugak laaa..bile aku ader hati kat sambadi..aku simpan..n bile member2 aku gtau yg dier pon ader hati kat mamat yg same..make dengan rela hati aku pon let go je lah mamat tuh..siyes dowh..aku slalu mengalah jer kalau member2 aku suke org yg same...baik kan aku??haha..



skolah menengah pon same gak la kan..sbb mmg aku x brani nk meluahkan perasaan sayang aku..kalau korang nk tau aku sayang korang ke x...kalau aku hari2 duk layan korang ngan mesra..sms slalu..caring..slalu kacau2..kalau ko mintak tlg ape jer mesti aku tolong..maknenye aku sayang la tuh..



even kat utp pon aku x luahkan isi hati aku..ader la skali mase final sem..tuh pon sbb nk cube nasib..tp ape nk buat..nasib x menyebelahi aku..lpas ni kompem mmg kalau aku ader feeling ke hape..mmg aku simpan lam hati je la beb..usha dr jauh pon ok wat..tade la rase frust sgt bile kene rijek...

tapi betul gak kate spongebob tuh.."how will you know if someone loves you if you don't tell them that you love them too?" mmg la jodoh di tangan Tuhan..tapi..we never know sape jodoh kiter unless we try..but do we have the guts to say "I Love U"....do I??

1 comment:

yuyu said...

haha..hati ropol2 nmpak fadh..xpe2..tak salah..damn it kn..skrg susah kot nk jmpe lelaki cmtu..as in berani make the move sume..ke kte je tak lucky..?smpai no guys would want to say that L word without us making the 1st move..?kn..?isk isk..fenin2..haha..