Friday, October 17, 2008

aku sedar sape aku...

aku x punyer rupe yg cantik...
aku x mcm perempuan2 lain..lemah lembut..
aku pun xder la pandai sgt..
aku xder kerete mewah..
aku bukanlah dr keluarga yg kaye..
aku sedar aku bukanlah gadis idaman sape2 pon kat dunia nih..
tapi kenape semue org nk menolak aku tanpa mengenal isi hati aku??
KENAPE???
kenape xder sape nk selam hati aku yg sepi nih??
kenape xder org yg sudi isi kekosongan hati aku??
hine sangat ke aku??
sbb aku otai??
aku x pernah minta dipanggil sebegitu..
kamu..kamu..kamu..dan kamu..yg beri aku gelaran sebegitu..

bukannye aku xder niat nk berubah..nk jd lemah lembut mcm perempuan lain..
but its takes time..
bukan mudah..
aku suke tgk perempuan2 kat luar sane yg cantik2..manis2..lemah lembut..
bkn mudah untuk aku jd mcm tuh..


try to understand me..

No comments: