Sunday, October 12, 2008

my tags after being tagged by the tagger...

if im not mistaken..apam tagged me last month..huhu..today only i have the feeling to write bout it..so here are 15 facts about me..



1-single and available



for your info..aku single lg..huhu..never had one..and looking for it..nk kawen sbb nk kids..i really love kids..kalau boleh aku nk lelaki yg sempoi2 jer..tp baik..cukup agamanye utk bimbing aku supaya lebih baik dr hari ini..



2-keras di luar lembut di dalam (bace mcm iklan coklat m&m



sape yg kenal aku mesti tau yg aku nih ganas sikit..sbb tuh org panggil aku otai..mcm lelaki skit..suke2 hati sepak orang,suke dress up mcm lelaki..suke main bola,panjat gunung,g camping..tp kat dalam hati aku nih sgt2 lembut..mudah tersentuh..mudah nangis especially dlm bab2 mak ayah,cikgu2,org2 tue,org2 yg baik ngan aku,org2 yg sayang aku..kalau aku dengar lagu sudirman ayah dan ibu tuh..mulela mate aku nih bergenang2..huhu..



3-sangat manja



aku mmg sgt manja dgn family,kwn2 yg rapat..kalau kat umah aku suke suruh mak/nenek aku suapkan aku mkn..even dgn kwn2 aku pon cmtuh gak..suke tdo ngan mak ayah aku..



4-independent



yup..sgt independent..selagi aku boleh wat sendiri,aku xkan susahkan org lain..lpas bapak aku bg aku keter sebijik..aku da x susahkan diorang lg..aku g intern kat johor n pj aku g sendiri jer..carik umah sewa sendirik..sume sendiri..

dulu mase pakai moto pun same gak..aku g naik moto dr UTP g Yik Foong n beli printer n bwk balik naik moto sorang2..sbb nk pakai printer sgt..balik seremban naik moto gak..



5-suke makan



saye sgt suke mkn..especially waktu study week and waktu tensyen..no wonder la badan aku mcm nih kan???



6-suke hati..



aku suke wat everything sesuke ati aku..kalau aku raser nk g bekebun skang,aku bekebun..kalau raser nk mkn,aku mkn..kalau raser nk main bola,main bola..x kesahlah ape keadaan mase tuh..kalau aku nk aku dapatkan...aku penah g kfc waktu tuh awan da gelap nk ujan..ader sekali tuh aku da lame x balik umah n nk balik sgt..bas kat seri iskandar da xder..dah kul 8 mlm maser tuh..mase tuh aku pakai moto..sbb nk balik sgt,aku naik moto sorang g gopeng n carik tiket..tiket kl jer yg ader..aku kol bapak aku suruh dier amik kat pudu around 1am..huhu..make baliklah aku ke kampung..



7-mulut seringan 0.0001 gram



aku ringan mulut..senang berbual dgn sume org dan senang berkawan dgn sumer lapisan masyarakat..aku ader ramai kawan..adik2,abang2,kakak2,pakcikmakcik,atuk nenek pon ader...best layan derang borak especially org yg lg tue dr kiter..byk criter,byk ilmu..aku suke..kadang2 diorang share pengalaman..boleh aku amik iktibar dr c2 n memperbaiki diri 



8-klon ayah



aku boleh kate yg aku nih klon bapak aku..kami ader paras rupe yg same..same height,same weight,same attitude,same interest..ape yg bapak aku suke mkn..tuh la yg jadik faveret aku..pegi camping same2,naik gunung,carik buluh lemang,senang igt nombor,ramai kawan,ringan mulut..tuh sume aku inherit dr bapak aku..banyak lagi tp aku xbleh nk recall skang..



9-bestnyer tdoo



aku suke tdo...(makin sikit aku taip maknenye aku makin malas)



10-berjiwa wanita



kalau aku lahir as a woman,maka womanlah aku...dulu maser kecik2 aku sgt tomboy..ske pakai short+cap..dress up mcm lelaki..sedar x sedar,ciri2 wanita aku keluar sedikit demi sedikit..dr x suke pakai slack perempuan,skang aku da ader byk gak slack pempuan(dulu aku pakai slack lelaki)..dr xder blouse aku da byk blouse,dr tde make up n x reti make up..skang aku da byk make up n reti la sikit2..(tp aku suke make up yg simple2 jer)dr tade sandle yg ladies,skang da jadi giler kasut pempuan..pantang nampak kasut/sandle yg cantik..mesti raser nk beli..skarang aku da pakai gelang emas n cincin emas..mama belikan..huhu..sekarang nih byk la benda2 perempuan yg aku minat..da ader handbag...



tp ader gak certain2 yg aku x change lagi..aku x suke purse pompua sbb besar sgt..aku x suke jeans pompuan sbb mesti sendat..x selese..n aku x suke pakai baju pompuan yg ketat2..pompuan yg paki baju ketat nampak sgt buruk dan aku x selese..aku x suke pompuan tayang body..



11-photography



dulu aku suke begambar..ader kamera je mesti ader aku..ader aku je mesti ader kamera..tp skang da lain..aku da mule minat on photography..byk gak yg aku blaja n masih belaja



12-i love speeding..



aku suke speeding..kalau bosan2/tensen2 aku bwk keter laju2..bwk moto pon laju..



13-xsuke ditunggu n menunggu



aku paling benci..org yg lambat siap..sbb nti aku kene tgu..sbb aku driver..so kalau nk g mane2 dgn aku..sile cepat siap..



14-malas



sebenanye aku nih malas menaip..kadang2 byk bende dlm otak nih yg aku nk tulis kat blog..tp malas..kan bagus kalau ader alat yg boleh tulis ape yg aku pikir..tayah aku susah2..aku cume perlu pikir jer nk tulis ape n alat tuh akan automatic tulis kan..best siot..



15-pikirlah sendiri..



segala yg aku buat kat dunia ni hanyalah untuk Penciptaku,mama,ayah,family,diri sendiri dan org2 yg menyayangi dan menghargai diri aku..





**da latuh..aku tamo tag sape2..-sekian-

No comments: