Friday, April 24, 2009

kenapa saya tidak merase bahagia....??

minggu ni aku raser mcm x bahagie n tade life..kenape???aku raser sbb nih:

  • since aku masak sendiri hari2..aku xkan keluar bilik kalau tade klas/meeting or ape2 yg penting..makanan kat umah nih dah cukup..so mapley pon da jarang
  • jan05 sport carnival da abes..no more mapley after training futsal
  • retired from RCSU..no more hanging out with RC people..slalu lepak lpas meeting..jumpe derang 1bln sekali pon jarang...
  • no more events...dah retire memegang event..so da jarang bersosial dgn org luar..
  • da final year klas pon da x same dgn geng2 lame...sudah lame x keluar mkn dgn bun n the gang...
  • floles tgl cham jer...dating berdue dgn cham adalah sgt bosan..mcm da lame x kuar ngan cham..dulu at least seminggu sekali mesti kuar dgn ben,cham,emie,apam,izul n cimah..g mkn bubur..minum abc..slurpee with pyjamas..

bosan kan hidup aku???need frens to hang out...

No comments: