Friday, May 28, 2010

Seluar da koyak~~


adess..the only seluar jean aku da koyak rupenye..hahahaha..aku x sedar pon..tbe2 je terperasan..da la koyak kat bahagian punggung..huhu..seb baek kat bhgn bwh so tade la nampak sgt kan..
nampak x lobang2 kecil tuh..ni sume akibat pergeseran antara punggung kanan dan kiri okeyh!!


nk kene beli jeans baru ke???adess..aku da la leceh gile kalau bab2 suar jeans ni..sbb aku x suke suar yg ketat2..walaupon aku mempunyain punggung yg agak mantap..namun begitu aku tidak gemag membuat org terliur memandang nyer..(hiperbola disitu)..rase malu dowh pakai suar ketat2..aku pon x paham pesal la ramai org suke pakai suar ketat2..



so slalunyer aku akan crik suar jeans kat bahagian lelaki sbb komferm londeh beb!!haha..baru la nampak sopan gitu~~kate pompuan melayu terakhir kan..



hmm..mgu depan laa kot g beli kat abu dhabi..sementara neh..pakai je la dulu..huahahhaa..sayang kot suar jean neh..aku rase da dekat 3 taun kot~~

No comments: