Saturday, July 31, 2010

Universal Studio Singapore

Halo pembace2 yg malas nk taip komen..haha..ni dengan hati yg berbunge2 gua nk share sikit gamba kat USS..nnti free gua share la lagi..ouh btw, gua mmg suke pakai suar pendek..-sekian-
sugar Mummies..

geram tgk perot dier wlaupon muke tade la hensem sangat kan~~

pussy in the boots

i loveee this pics..

penguing yg chumel..

badak gemok..ketiak acem..haha

i like to move it move it..they really make me move during the show..

ALEX!!ciss aku terkepit disitu

far....far...awaaaayyyy....

xder la gemok sgt aku kan.. sbb SHREK ni lg gemok..


Madagascar yg x bukak lagi.. =(

2 comments:

Mysterious Lady said...

meh la aku nk komen haa. seronok nye korang kat sane. aku mengisytiharkan diri aku jealous. sekian.

siti otai said...

ala syarull...time ni tdo umah kazen fara..so xleh ajak satu kampong..haha..next time kite p holiday same2 k..