Thursday, August 11, 2011

Stock buku baru...





ni antara buku2 baru yg aku beli last week bfore aku naik offshore... hmm.. since when aku suke membaca ek??? zaman kecik2 dulu ader laa suke bace sikit2.. tapi mase kecik aku suke bace buku siri penyiasatan.. siri salma ke... hardy boys ke.. mcm best je jd penyiasat kan....

then seingat aku ade la jugak aku beli satu novel cinta lpas pmr utk mengisi masa lapang.. novel katrina ko tajuk dier.. citer pasal ape tah..

then mase kat utp aku beli few buku omputih yg agak2 best.. venus vs mars... ps i love u..

then bile aku start keje.. aku beli gak buku omputih n melayu... slalunyer novel cintan cintun laaa..aku beli buku2 ni kat airport mase nak travelling sbb boring tgu flite...

n now suddenly aku rase mcm suke membaca... tapi not into love story.. tapi buku2 pasal life..nu sume gara2 tentang kentang by Saharil... sile check saharil.com kalau nak tau pasal tentang kentang ni... aku sanggup g shah alam sbb nak beli buku ni..n bought some books by Fixi yg agak best..agak nyesal x beli sume buku fixi kat pesta buku arituh.. tuh yg bile jumpe kat mph trus grab sume..

n sebab buku2 ni best dan agak unit.. aku sayang giler ngan buku2 ni.. slalunyer aku x jage buku2 ni.. lepas bace.. lantak laa nak jadi ape.. ilang pon aku x kesah... skarang simpan baik2 wooo...

mama kate nnti umah aku da siap bleh wat tempat buku cantik2...eksaited plak aku nak deco umah aku nnti.. nak wat rak buku cantik2.. huhu..








- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: