Tuesday, September 27, 2011

Dua Puluh Dua...

What is "Dua Puluh Dua"??
Yess..its twenty two..as in 22..
bukan umor aku...sbb aku lagi muda...
ok..aku tipu ..

dah 22 hari aku kat laut ni...
dah mule rase x tentu arah..
dah mule malas nak wat keje..
dah xder mood..
kalau org lelaki slalu kate "dah masuk air"

raye pon da nak abes...
aku dapat raye bape ari jer kat darat..
haih..syukurlah dapat gak raye ngan family kan..
dari dengar takbir kat laut..

hati da mule rindu...
kat mak ayah...
adik2..anak buah..kawan2..
aktiviti bersama kawan2..
SHOPPING!!
jeles tgk gamba member2 berwiken kat fesbuk...
dekat laut mane ader wiken...
hari2 same jer....
BIRU...
baju biru...
langit biru..
laut biru..
naseb baik laa aku x layan citer biru...
kalau x otak pon biruuuuu...

haih..bile nak balik ni...
counting days~~~

No comments: