Monday, April 20, 2009

an apology specially dedicated to soleh..



soleh:
kepada otai tercinta, aku dah baca blog ko marah btul kat aku yer..
sebenarnya aritu aku dah tego ko balik cuma ko tak perasan...
beg yg aku bawak tu pun bag bowling
aku tak balik kampung pun...
n jgnlah marah...
ko yg tak prasan...
aku dgr kot lepas tu ko kater "kerek siot"..
aku ingat pasal aper..rupanya ko kater aku tak tego..
aku ckp slow sgt kot ko tak dgr...
jgnmrah2 yer comel ~ :)


so dgn ini aku memohon maaf to soleh atas kesalah fahaman ini..this is what im waiting for...aku tgu explanation ko..sbb ko xkan nk saje2 ignore ...n sori 4 using that bad word..bile da bengang sgt sume bleh kuar..sori again..




lesson learnt:
  1. jgn ignore kwn2 yg lalu sebelah..at least senyum pon ok daaa....
  2. jgn duk emo trus..lek2 lu
  3. kalau da wat salah mintak maaf..kan senang..=)

No comments: