Saturday, April 18, 2009

Jan 05 Grand Dinner - Glamorous Red Carpet.


Event: Jan 05 Grand Dinner
Date: 17 April 2009
Venue: Impiana Casuarina Hotel
Theme: Glamorous Red Carpet
People: Beloved Cool Jan 05 people...



mlm td is the best night ever...dinner batch..selepas berpenat dan berhitaman sgn acara2 sukan..tibelah waktu kemuncak utk dak2 jan05..mkn2..tema pun da glamer..so sumer org mmg glamer abes rr...


mlm td aku mmg lapar giler kot..pedulikan ape org kater..mkn kene puas beb..60 hengget kot~~biler tibe time mkn jer..x sempat waiter nk bukak penutup makanan aku da bukak dulu..belum sempat waiter sendukkan nasik..lauk da abes..haha..duk semeja ngan jantan2 yg kuat mkn ni la yg puas..kalau dibezakan dgn meja yg sumenye pompuan..food byk lagi kot..aku raser nk angkat jer food derang letak meja aku..huhu..to me the food is biase je laaaa..xder la spesel sgt..tp aku mkn 2 kali gak sbb lapa..(gamba food x sempat abes sbb kitorang lapa sgt)


mlm td sgt seronok walaupon aku sgt mengantuk sbb flow event dier mcm sgt bosan...tp memori mlm semalam adalah seribu kenangan yg indah..satu hari nnti kalau kiter kenang balik saat2 indah mlm td mesti mampu mengukir senyuman indah dan airmata pon boleh mengalir...

x sangka...da almost 5 thn kiter kat utp nih mengukir kenangan pahit dan manis...susah dan senang yg kiter same2 lalui...satu hari nnti kiter pasti merindui saat ini..maser tgk montage by course..aku almost mengalirkan air mata..sbb terharu dan rase sgt seronok bile mengimbau segala kenangan since kiter foundation lg...dan mengenangkan kiter hanye ader almost 6 bulan jer lagi untuk terus berjuang bersama2 dan mengukir lebih banyak kenangan indah bersama...


teman tapi mesra

with ma beloved rumet






osmet2 yg hot but cool~~


soya team??



the award

n i won the most sporting award..haha..sporting kan aku??x sangke lak leh menang award..tq2 sbb mengawardkan award inin kepada aku..huhu..




door gift



note: nnti aku upload more photos n stories k...


No comments: