Saturday, April 4, 2009

Terima Kasih Tuhan...

terime kasih Tuhan...
sbb jdkan aku dengan sempurna..

org lan duk sebok...
"mate aku besar sgt laa"
"idung aku besar sgt"
"mulut aku mcm itek"
"aku ni itam laa"
"'itu' aku mcm nasik lemak 50sen jerr...'itu' aku mcm nasik lemak ayam harge 3.50"
"bontot aku besar la...bontot aku kecik laa.."
"muke aku cacat sbb tade kening..ader yg kening telebih sampai tesambung.."
"bulu mate aku mcm penyapu"
"bulu kaki aku panjang sgt..gulung2 r.."


tapi..
aku raser..
segale yg aku ader...
cukup memuaskan hati aku..
walaupon aku gemok sket..tp xpe..
aku hepi..

aku ader 2 mate yg cantik yg sederhana besarnyer...
aku ader 2 kening yg cukup sempurna..(ader yg kater aku shave kening but sbenanyer semula jadi)
aku ader idung yg x besar,x kecik,x tinggi,x rendah...
mulut yg biase..dengan 2 lesung pipit di kiri dan kanan...
kulit muke aku tade la flawless tp jarang ader masalah jerawat..
x hitam sgt..x putih sgt...sawo matang..
rumet aku ngan birs duk sebok nk kecikkan kan punggung..tapi aku raser aku punyer just nice..
ramai kwn2 aku yg dok2 tanye cmner nk besarkan kan 'itu'...
'itu' aku just nice jer...
bulu mate aku pon nice..x panjang mcm penyapu..x pendek pon..

cume aku ni gemok sket la kot..ngan sebijik tummy..huhu..yg tuh jer yg aku nk buang..
yg lain maintain jer..

"love urself before u love others"


ape yg aku paling suke kat diri aku??
bulu kening yg cantik n 2 lesung pipit di pipi...
besyukur sgt2...(susah nk dapat lesung pipit wooo...2 plak tuh)


i love being myself~~~

5 comments:

MataBogel said...

huhuahuhahua..

gila ar..u r narsisis! haha.


anyway~ ko memang gemok.tapi ko comel.

eventhough this will hurt me, tapi mata ko seriously lawa.haritu time jumpe tu, actually aku cakap mata ko yang HOT.

aku rasa if mata (termasuk kening bulu mata dan sekitar mata) ko lawan ngan mata yin.......huh...kalah gak budak gossip sorang tu.hahahhaha

cheers

siti otai said...

haha...thanks for the compliment...blushing da aku...

btw..narsisis tuh aper???vocab aku cam haram sket..

raydcza said...

"'itu' aku just nice jer ".. tipuuuuuu~~~~ 'itu' cham yg juz nice... lalala~

siti otai said...

'itu' cham mmg juz nice..
aku tade kate x nice ponn..
huhu..
'itu' aku pon nice..aku puas ati.

aku raser ben cam jeles sbb payeh asik puji aku more than cham...
lalalala~~

Unknown said...

Wah, cik adik.

Saya suka sifat awk yg bersyukur dgn ape yg awak ade.

Ha, mcmnila sifat yg kebanyakan lelaki nak, bersyukur dgn ape yg ade. Xdela kami nak pening2 kepala nak memenuhi kehendak wanita2 yg demand teramat2 tu.

Boleh dibawa berbincang, dan sporting enought, yet still respect and love them.

Keep up dear.