Saturday, August 16, 2008

mempermain dan dipermainkan!!

Kes 1 - Dan & Cik Yam di suatu mase dulu....

satu maser dulu derang berpacaran...Dan is a very kind man..sgt2 baik hati..loyal..ader rupe..n ader maser depan..mmg bertuah sape yg dapat dier nih..n cik yam nih bkn kwn rapat aku..aku kenal dier pun sbb Dan byk cite kat aku pasal dier...so dr pandangan mata aku..dier 'baik' kot...
but they break up 1 day..cik yam yg mintak..dgn alasan dier couple dulu pon sbb nk lari dr boifren lame...per fuck!!!

Kes 2 - Mat n Nurul di satu maser dulu...
derang nih clasmate aku..so aku bleh kate due2 adelah baik...derang nih mcm belangkas...g mane2 pun berdue..aku pun xder la kesah sgt..asalkan x ganggu hidup aku..huhu..n aku baru je cek frenster..da tade letak gamba due2 da...status pon da 'single'...they just break up..maser intern..sbb nurul pon ader lelaki lain...senior

Kes 3 - Mat Bung n Bella
Bella classmate aku mase skola..n mat bung coursemate aku kt UTP..bella is sgt baik..kiut gak..n mat bung..xdela baik sgt..gatal2 skit..suke kacau pompuan sane..kacau pompuan sini..tuh je la keje die mase foundation...mase derang nk kapel dulu..bella mintak nasihat aku..aku x brape stuju sgt..tp bella nk kasi peluang kat mat bung..so aku support jer..3 thn derang kapel,aku nampak mat bung mcm da lg baik sikit..tuh pd pandangan mata kasar aku je...n skang derang da break up..sbb mat bung ader pompuan lain jugeee...nih mmg fuck!!

Kes 4 - Nisa n ajie
ajie classmate aku kat UTP..slalu stadi same2 ngan aku..tlg sign kan utk aku..1 team projek...dier nih pon baik gak..nisa bdk july..aku x kenal sgt..tp muke manis..org seremban..skang nih pon da clash gak sbb nisa da tawar hati..da suke senior lak...ajie pon lepaskan la....

4 kes nih aku raser theme dier same..mempermain dan dipermainkan!!aku x faham dgn player2 ini..dulu cik yam x kasi Dan kawan dgn perempuan langsung!!last2 dier gak yg simpan lelaki lain...

dulu mat bung x kasi bella lepak ngan kwan2 skola walaupun ramai2..tp dier gak yg keluar dgn perempuan lain...

aku paling benci dipermainkan dan benci pada org yg suke mempermainkan perasaan org..dr 4 kes nih..aku xbleh terime alasan derang break up...sbb ader pasangan lain..aku x kesah kalau korang clash sbb x sehaluan..sbb mak bapak x suke ke...sbb pasangan korang tuh ader perangai yg korang x suke ke....nih sbb da ader pasangan lain..maser mule2 bercinte dulu "syg janji x carik yg lain....janji sehidup semati...abg pun jgn crik lain tau...blablablabla....."ayat2 fuck yg aku paling benci nk dgr...nk sayang,sayang betul2 laaa....

kpd org2 di luar sane...cube la belajar untuk setia...hargai pasangan tuh baik dan buruknyer..jgn asal tgk lelaki hensem/pompuan cantik je nk....


lu pikirla sendiri.......

No comments: