Tuesday, March 3, 2009

MAAF...

Ya Allah...
tabahkan hatiku...
menempuh segala dugaan mu...
aku pasti ada hikmah disebalik ape yg berlaku..
mungkin ini balasan atas segala kesilapan yg telah aku lakukan dahulu...
aku redha Ya Allah..

dan aku mohon segala kekuatan darimu Ya Allah..
tabah kan hati ini...
bantulah hamba MU ini..

aku sedar akan kseilapan yg telah aku lakukan...
aku sedar kadang2 aku jauh dariMu Ya Allah...
berilah aku peluang untuk kembali padamu Ya Allah...
sesunggugnye Engkau lah Ya Rahman dan Ya Rahim...




kepda kawan2 diluar sane...
aku susun 10 jari memohon seribu keampunan atas segala salah dan silap..
aku bukan insan sempurna..
tidak terlepas dr kesilapan..
tapi aku berusaha untuk menjadi sempurna..
bukan untuk diriku...
tapi untuk teman2 disekeliling ku...
agar teman2 ku bahagia~~
aku sayang sgt dgn korang sumer...
maafkan aku~~

No comments: