Sunday, September 6, 2009

i am lucky enuff..

to have a very supportive and understanding friends..
setelah berbulan2 aku menghadapi masalah aku sendirian..
akhirnyer ku luahkan juge pada teman2..
bukan tanak berkongsi pada mulenyer..
tp malu..segan dan takot dikecam aku ni menagih simpati..

i know korang xkan abaikan aku..
bcoz u are the best frens..
korang terlalu baik dgn aku..
kadang2 aku raser serba salah..
sbb aku x rase yg aku nih kwan yg baik sebaik korang..

bukan mudah nk carik kawan yg sentiase ader dalam susah dan senang..
mungkin aku belum pernah berjasa pada korang..
tp aku akan sentiase ader dgn korang dalam susah dan senang..

tq sbb faham masalah aku..
hanya Tuhan jer yg dapat balas sume jase baik korang kat aku..
time kaseh banyak2...
aku sayang kawan2 aku..
maafkan aku kalau ader salah silap..
harap kiter dapat jd kawan sampai bile2..
love u all...

No comments: