Wednesday, September 22, 2010

Kau tetap yang terhebat!!!

assalamualaikum..


sile noted yg tajuk di atas xder kene mengene pon ngan entry kali ni sbb aku rase kali ni aku nk tulis mcm2 bernde yg merepek..bukan kerepek yerr..kerepek hanye untuk dimakan dan akan membuatkan anda lagi gemok..so lebih baek merepek dari makan kerepek..


repekan satu:

kaki cramp..everynite..saket nak mampos..sampai ternanges..siyes saket..sbb da slalu sgt cramp..muscle betis aku jadi sakit mcm baru lepas berlari 10 padang..padahal kat rig ni la yg paling aku kurang berjalan sbb tangga x banyak..makan ubat pon still cramp gak..tapi lantaklaa..buat x layan jer..kalau duk asik layan saket jer..makin saket lah dier x??aku kat tough..kalau x tough pon aku bleh wat pure2 tough..


repekan due:

aku da booked 2 apartment kat damai laut on konvo aku nanti..untuk family aku..untuk floles n few best frens aku..aku plan nk booked 3 apartment..but since kuchai hasnt confirm yet..so 2 je la dulu..kang membazir lak booked tapi yg mendudukinye hanye lah hantu2 yg x nampak batang hidung nyer tapi wujud..im coming on thursday/friday to UTP..semangat kot nk jumpe kawan2..then i plan to have bbq kat damai laut on friday nite dengan my family + floles + anyone yg stay with me kat damai laut laaa...makan2 sambil swim2..tapi tuh plan je kan..malas nk berharap sangat..ye la..masing2 pon ader komitmen masing2..x sure lagi sape yg bleh datang kan..so let it be laaa...orang kate..bile susah baru kite carik kawan2 kiter..mase senang trus lupe..and since aku bukan yg jenis mcm tuh..thats why aku nk wat bbq dengan org2 yg aku sayang..malas la nk sebut name satu2 kat sini..cukup la korang tau aku sayang korang kan kan kan..so kalau x pat bbq nanti..xpelah..aku makan potato chips perase bbq jer..ok what..XD


repekan 3:

fizikali..aku ni kasar..konon2 tough n otai..tapi kat dalam ni sangat2 lembut...cube ko bayangkan..ayah one of my good frens meninggal..aku kol dier..konon2 nk bg semangat..last2 aku yg nanges??haha..aku nih sangat fragile...kenape la orang hanye nampak pade kekasaran aku tapi x nampak kelembutan aku..atau kekasaran aku telah menutup segala kelembutan yg ada pada aku??lagi satu aku ni sangat2 la penyayang...mcm nenek aku slalu kate "loving"..aku ni mudah sayang kat org..especially yg rapat2 dgn aku..yg slalu spend time dgn aku..n aku ader ramai org yg aku sayang..family of course la kan...floles..kepochiss..soya team..dan lain2 lagi..n aku kalau da sayang..mmg aku jage betol2..aku xnak ader orang yg hurt orang2 yg aku sayang..ape yg aku buat pada mereka yg hurt org2 yg aku sayang???x payah aku bgtau laaa...aku bukan x pernah buat pon..da banyak kali da aku buat..tapi kan sbb skang aku da ader safety boot..aku x teragak2 untuk memijak mereke yg hurt org yg aku sayang dgn safety boot aku..kalau berani sile try...jangan cabar aku sbb aku pantang dicabar..aku pernah melempang seseorang yg mintak dirinye dilempang oleh aku..hambek kau..haha..n aku x kesah lah sape pon kau...sedare mare..tue mude..pedulik ape aku...sape suh carik pasal..

da la tuh..da penat merepek..
babai..i miss u..

No comments: