Thursday, September 16, 2010

Minah Kepoh di Hari Rayeeeee.....

Dimulakan dengan Bismillah..disudahi dengan Alhamdulillah..begitulah seharian dalam hidup kita mudah mudahan diberkati Allah~~


Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakaaaatuh..(mcm budak dalam Qalesya tuh)

sebb blom start drilling and cell manager blom bangun..so aku pon tatau nk wat ape..make aku updet lagi blog aku..


Kali ni cite pasal minah2 kepoh..member2 baek aku mase kat kgv..basically ader 5 org geng kepoh..aku aya ain n hadzirah klasmate mase form 2 n ditambah plak dgn ckin mase form 3..the best time during high skool kat KGV..


zaman sekolah kami mmg kepoh..duk berborak jer dalam kelas kan kan kan...tapi keje still siap ok..igt lagi mase time math dgn cgu Hadi..dier ajar2..bile da paham trus letak kepale atas meje..time to sleep~~hahaha..


kami juge suke makan..dulu mak aku slalu masak pagi2 wat bekal..n kitorang mkn la ramai2 pagi tuh b4 start klass..n i still remember nasik goreng nenek hadzirah yg sedaaaaappppp....giler!!n i still remember budak klas kiter menang pantun n dapat biskut satu tin n tin tuh berjalan jalan dalam klas waktu cgu tgh ngajar kat depan..hahaha..satu kelas pon kuat makan..bile da abes biskut tuh sume pon beli lagi n top up..haha..


and zaman skolah sume pon aktif badan beruniform..aku dgn scout aku..ain,aya n cikin dengan kawad kadet polisnyer..sampai itam logam..hadzirah dgn KRS ek??ouh lagi satu..kami suke ponteng kelas..haha..tapi bukan ponteng g lepak parkson..dari ponteng lepak parkson baek kitorang ponteng duk umah..kitorang ponteng2 pon study laaa kat umah..kan ain kan?ader skali tuh lpas ujian ape tah..most of the class x datang..ekceli most of the student in the batch..haha..then kantoi dgn penolong kanan yg aku da lupe name dier..sume pon kene panggil kat dewan n dier mintak surat..hahaha..gelabah sorang2 carik alasan..tapi tade la cuak sgt sbb kitorang bukan ponteng tanpa pengetahuan mak bapak pon..ponteng duk umah kot~~baek kitorang ni...

kami juge same2 main sofbol tuk kgv walaupon mase tuh x menang..haha..walaupon bak kate ain "den reserve jerr"....haha..ok what..dapek gak sijil eh..

walaupon kami bizi dgn aktiviti Koku..walaupon kami malas..walaupon kami suke ponteng..tapi kami study hard kat rumah sbenanye..and we end up getting 8A's in PMR...so happy dapat success same2 dgn kamu sume..BUT ain n aya were left in KGV..im going to mozac..cikin went to mrsm berseri n hadzirah mrsm Jempol?? since then kitorang x kontek2 sgt..masing2 pon bz lepas masuk asrama..

skang ni la baru nk kontek2 balik..kepoh2 balik kan..haha..arituh aku rase 1st time kite jumpe balik raye umah ain.tp hadzirah tade sbb dier kat ireland..,mmg riuh la arituh tapi ain kene kaver sbb mak mertua datang..hikhik..ouh btw ain..aku rase x dapat anta ko balik la mgu depan..aku kat laut lagi..gonna miss u ain..take care..lebiu~~~



left to right : aya, ain, dila(dila??auwww) n cikin



brownies ain yg buat..sedap..tapi aku x gemar brownies..


no words can describe this..



mok saye kuat makan


ain n aya


ouh si chomel







1 comment:

~ain~ said...

wahhhhhhhhhhhhhh... padil.. aku sgt3 busy la those days.. jarang giler2 bukak blog!! aku baru bace dan sgt2 terharuuuuuu.. T_T..
aku pon sgt3 rindu time2 kepoh kat kgv dulu.. aku dok sebelah ko, time cikgu hadi mengajar, selamba je dua2 ekor ni tido.. dah plak dok depan sekali.. pastu ponteng kelas secara beramai2 sebab nak prepare untuk TFE.. test for excellent.. (aku ingt ok name test ni!! hehehe..) end up, 1 kelas kene panggil masuk hall, sume kene marah.. tapi kelas kite paling ramai dapat straight A's time tu kan.. nakal2 pon, blaja ape.. cikgu yang marah kite tu mesti menyesal.. hehehehe.. rindu ko, aya, syikin, dan kepochissssss... :-D