Thursday, September 16, 2010

Ouh HATI~~~

terlalu banyak yg aku simpan dalam hati..tuh yg skang ni slalu je ayat2 jiwang keluar kat fesbuk kan..playlist dalam ipod pon lagu yg slow2..jiwang2..lirik yg penuh bermakne..ouh btw..selalunye yg kat fesbuk tuh lirik jiwang..huhu..

dari dulu sampai skarang..marah..sedih..suke..geram..kecik ati..sume pon simpan dalam ati..kesian ati semacam x tertanggung..ibarat tangki yg da bertahun2 x berbayar bil indah water..tinggal nk meletup..

terlalu sukar untuk meluahkan ape yg tersirat dalam hati..mulut seakan2 ader bertongkol2 emas untuk berkate2..tapi ikan emas pon tade lam mulu mcm citer mr bean tuh..

dulu mase kat utp ramai la tempat luahan hati aku...malik penah teman aku naik kete pusing utp..tah bape kali kitorang pusing utp sbb nk luah kan hati sambil nanges2 dalam keter..then aku ade plato yg sgt2 memahami aku..huhu..bertahun aku kenal plato he knows aku mmg suke simpan dalam hati..n masih mampu mengukirkan senyuman dan buat aksi2 chomel..byk bende aku share ngan plato...

then aku ade apam..yg selalu ade bile aku perlukan dier..mendengar keluhan hati aku..slalu bg aku konfiden n sapot aku..menangis??da byk kali da ngan apam..huhu..even mase eksiden arituh pon apam yg calm me down n teman aku on the phone sampai polis sampai..he even sanggup nk dtg dr ampang nk tengok aku..tenkiu apam.. i luve uuu...

n aku juge ade ben..walaupon aku slalu gaduh ngan ben ...but i know he loves me...mase aku down failed entrance exam.. he is the one yg bg aku semangat...walaupon ben memang slalu keluarkan statement yg menyakitkan hati..tapi ..once in a while ben keluarkan ayat yg sgt mengharukan..tenkiu ben..

cimah..org yg paling aku trust dlam dunie ni..sampai aku bleh bg kad bank aku..n cimbclicks paswed aku...n org yg byk bg nasihat kat aku..org yg slalu hug aku when i need it walaupon mase tuh dier blom mandi dan bau macam kambeng....walaupon dier berperangai aneh...tapi dier sayang aku...

emie n cham..bukan aku x caye kat diorang..tapi derang ni emotionless..so ckp ape ngan derang pon respond dier kurang memberangsangkan...but still love them..sebab they always make me happy and lupe pasal masalah di HATI..lebiu sayam~~

and aku ader kuchai yg walaupon kadang2 menyakitkan hati tapi selalu juge menyenangkan hati..becoz he always listen to what ever i want to say..he always there recently je laa..sbb mase kat Utp he wasnt there for me..huhu..enuff said..tenkiu bang for everything..n he sanggup or shud i say terpakse melayan kerenah adik dier ni yg macham macham..hehe..n degil!!

ouh..berbalik kepade kisah hati..aku masih belum mampu meluahkan segale yg terbuku terhati..sume pon masih tersimpan dalam hati..kalau terluah pon..10% jer....mungkin aku perlu mase untuk bersendiri...

n kalau kat atas laut n tgh2 malam ni..sape jer yg ebelebel nk dgr luahan aku??

Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku.
Ku lari ke pantai kemudian teriakku.
aku nk lari ke hutan xdo hutan kat sini..
nk lari ke pantai x nampak pantai...
nampak laut yo haaa...

No comments: